Ibland när jag tänker, så saknar jag dig så jag mår illa

Precis käkat en liten specialare. Fiskpinnar i hamburgerbröd. Helt klart fint. Sugen på grillat är jag också, och på hockey. Kylig ishall, trevligt sällskap, kanske något tilltugg och sen en tuff match med lite feeling i på isen. Jag skulle gillat.
Imorgon är det visst skol SM för killarna, hemma i Linköping. Våra kära lärare lär väll inte bli så glada om man inte infinner sig på lektionen dock. Får väll snacka med herrn i fråga om det är okej att skjuta på rasten en halvtimme. Hope so.

Ska dra mig ner mot hallen för träning. Ska bli bra, hoppas vi kan få skjuta lite från v6. Det är så kul. Känner för att bara ha en riktigt rolig träning med lite skott och sånt där. Fast förmodligen lär det väl bli en riktig jävel med blodsmak efter ca 7 min.


Timbaland – If We Ever Meet Again (Featuring Katy Perry)

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback