Hockey update

Hahahaha, bloggtorka eller vad. Men det är ju inte riktigt lika roligt att uppa om man inte har något roligt att skriva.
Det hade jag inte igår, Frölunda förlorade, 3-3 i matcher. Eller helt ärligt så skulle jag ju inte tjuta om LHC vann, då finns det ju fortfarande något att läsa om på sportsidorna i tidningen. Men samtidigt så kanske Frölunda har lite övervikt, haha jag vet inte. Fina hade varit dom två i finalen, för då hade jag inte dirr brytt mig vilka som vann. Frågan är om jag håller på något lag innerst inne egentligen, jag bara älskar att se andras totala glädje. Som i onsdags då Frölunda vann, då stod jag på den klacken och var lycklig med Frölundaiterna. I fredags, jag då var Alexandra och jag på LHC läktaren. Framför allt av världens enklaste anledning, finare killar på den. Haha fyfan vad vi är töntiga egentligen. Men ja, det gjorde vi ju rätt i, LHC vann och total lycka på läktaren. Jag kanske inte var överlycklig men jag var glad. Vissa helt fanatiskt förälskade i sitt lag. Det är så himla häftigt att se. Jag älskar det. Så jävla piss att det är slutsålt tills imorgon..

Om LHC nu går vidare måste ju DIF vara drömmotstånd för lite hets på läktaren. Åt helvete med Färjestad bara, det är det viktigaste. Håller definitivt alla tummar för SAIK imorgon. Jag hoppas, tror men framför allt vill att dom vinner hemma i Skellefteå. Så det så.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback