Helgen i hallen

Sporthallen större delen av min vakna tid idag, gillas!
Började sådär kl 15 när Fishy hade samling. Kaffe och banan på läktarn tillsammans med mammi. Kollade på f97orna. Sen spelade Firren mot RP och det var väl kanske inte deras bästa match i karriären.. Med andra ord, varför fick inte JAG vara med? Höhö.

Efter det dessto bättre match! P94 mot GUIF 93. Våra grabbar är duktiga, men, dom förlorade mot ett ännu bättre GUIF. Vilket lagspel, liksom inte många som utmärkte sig utan där hade vi kvalité på alla positioner. Kul att se! Riktigt fin och underhållande handboll i 50 min med andra ord. Det tycker vi om. Har varit lite brist på det ett tag.

Tror dock att jag har glömt nämna att vi satte Linde på plats rejält igår, 23-6. SEX mål på 60 min? Öhm, ett mål var tionde minut. Inte okej liksom. Nog för att vi hade en omutlig vägg bestående av Helena Present i målet, men ändå. Vi tog med andra ord ett steg till i riktning mot kontrakt, och det känns otroligt skönt. Om vi hade spelat med laget vi hade igår hela sässen tror jag kanske till och med att vi kunde befunnit oss på övre halvan. Men med skadehelvetet som har varit så ja, vi får vara nöjda om vi lyckas hålla oss kvar. Och det ska vi göra!

Ankan, Alex2 aka Trollet, Homer, Törna, Aj-aj, Alma och Fia aka Tusjkin. + Cecilia, haha alla som nätade.
Förövrigt är man ju väldigt söt på denna bild, trött, svettig och äcklig. Haha that's the way we (alex) like it.


Mer om matchen och allt runt omkring: http://vhfdamer.wordpress.com
Och i mvt sportblogg: HÄR!

Kommentarer
Postat av: alexandra

vi är bäst lisa!:D<3

2010-03-16 @ 10:09:06
URL: http://alexandrajohansson.devote.se

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback