GAMEDAY

Datakunskap med älvis imorse. Galet skulle man ju kunna säga!
Lunch o sådär sen dags för prov. Ett om dieter som gick ganska bra, tror jag. Efter det ett MVG-prov om näringslära i allmänhet. Det gick totalt åt helvete eftersom jag inte orkade bry mig. Slutade alltså runt 13.40 och det var skön ... T. Käkade ännu mer med Bambi och några fler och sen åkte vi hem.
Killarna har även fått landslagsställen idag, och fyfan vad dom var snygga!

Käka, kolla lite grey's och sedan är det dags för match. Klockan 20.00 i Vadstena Sporthall ska vi fälla Tallen. Så äre! A-lagets sista hemmamatch för sässen, och det känns.. Sådär.

Kommentarer
Postat av: Mams

Grattis till vinsten !!(28-18)

2010-03-16 @ 22:04:32

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback