Eh eh, nothing else I can say

Börjar känna på mig att jag är synsk alltså. Så fort jag rör min mobil, ja då börjar den vibrera och "1 nytt meddelande" kommer upp på displyen.  Näst intill varje gång jag klickar upp en msnruta som ligger där nere o väntar, ja då kommer det upp "blabla skriver". Ganska galet kan man tycka.

Lady Gaga är till att börja med så jävla cool. Hon visar sig rätt så naked, okej det kanske inte är så tufft. Men med tanke på ett av hennes senaste uttalanden är blir det typ det. "Jag skulle aldrig någonsin visa mig utan mina klackar för mina fans!" Så alltså utan kläder är okej, men inte utan klackar. Så jävla skön. Haha, alltså vilken tjej!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback