Jag älskar verkligen regn, på riktigt alltså!

Friidrottsdag och det var som förväntat ruuuwligt. Spjut alltså, hur kul är inte det! Slog ju faktiskt JB rekordet med nästan 9 meter (ja det var kastet som jag kastade när själva tävlingen var slut............ annars med 6m det som räknades) och det tycker jag faktiskt är ganska så bra. Att sen Frittis var kung som vanligt och slog det med 14.5 meter är ju faktiskt en helt annan sak. Trött var hon också, hahaha. Grattttttttttis!

Vet inte vad jag håller på med för tillfället.. Skyller på att det är sista veckan! Vet inte om man kan skylla på det i flera veckor, men ajaaaa nu är det i alla fall sista veckan. Känner för tillfället att det är någonting som jag bara måste göra, mm, ja precis NÅGONTING. Men vad fan är det för nåt då? Får lite lätt panik känner jag. Men. Jag. Kan. Inte. Slappna. Av. Brukar ju annars vara rätt bra på det, men aae inte nu. Klockan är 18.26 och jag har inte ens någon träning ikväll. Duscha tidigt och gå och lägga mig hyfsat. Känns redan nu att jag inte kommer att hinna det. Fan jag måste tagga ner lite, får sluta med allt onödigt. (vet inte vad det innebär men?)

Naae jag vet inte vad det är för fel på mig, förutom att jag fick tillbringa 44 minuter i Mjölby idag igen! Idag mer frivilligt än igår dock. Tillsammans med Frittis och världens bästa Amanda som jag träffade i Linköping. Sen så träffade jag ju faktiskt min trevliga tränare TP, eller också känd som Tokarps-Pontus, haha alltid lika kul! 
Stod på rese igår då och var tvungen att ta ett snabbt beslut om buss eller tåg till Motala. Med tåget skulle jag vara framme lite före, så jag hoppade på pendeln. Väl framme i Mjölby så aah, upptäcker jag att tidtabellen med den extremt perfekta tiden börjar gälla den 13 juni. Jaa just det, om några dagar. Jätteroligt. Men men, jag blev av med mina sorger genom att gå till Ica och köpa en banan. Då blir man glad iaf!

Cuando, låten ger ju endel minnen. Gymnasie SM 2010 och fler ska det bli. Jag säger bara sommar!

Kommentarer
Postat av: Maandy

världens bästa Lisa, utan tvekan! :)

men faan va rädd ja var för änderna de va riktigt scary asså :S

2010-06-12 @ 22:18:41

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback