Sommarlov, dag 1.

Första sommarlovsdagen och jag är upp före 8, lite ovanligt men ändå rätt så skönt. Ska ju snart iväg på Sofias avslutning så det blir väl rätt ok kan jag tänka mig. Hon var faktiskt riktigt fin i morse när hon åkte iväg. Sen får vi väl se vad regnet gör med hennes lockade hår och så, men aja. Det regnade när vi slutade nian förra året så det kan dom gott ha i år också. Nej då, jag är inte skadeglad. Jag hoppas att det börjar snöa. He he he..

Gårdags kvällen vart ju ganska random. Handboll först, LHK - Mantorp och det är ju alltid lika kul! Kändes ganska underbart att gå in och sätta sig på läktaren när man hör alla välbekanta ljud av match som var så länge sen. Det är ju något speciellt med ljudet som blir när skorna glider på golvet, själva, vet fan inte vad man kallar det, men öhm, gnisslet? Tystnaden som blir när det blir straff, och ljudet när en klistrig boll släpper från händerna eller rullar på golvet. Haaaaaa jag vill också! Känns bra att det dröjer fram till august/september tills man får hålla i en handboll igen.

Efter det så drog vi oss in mot stan där vi hörde livemusik. East FM i Trädgårdsföreningen, hade vi ju faktiskt ingen aning om att det var så det var väl positivt. Träffade några killar från klassen, alltid lika roliga och kollade runt lite bara. Eftersom det regnade så var det ju extremt surt att inte vara 18, som dom fd tvåorna från JB som vi träffade, då hade vi ju åtminstone kommit inomhus. Men aja, om ett år så.

Dags att dra sig, eller rättare sagt, hitta något vettigt att ha på sig. Vet bara inte vad. Men det ordnar sig, precis som allting annat.

Hej så länge!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback