Sveriges kanske.. bästa bloggare har lagt ner? Eller?

Ni läser just nu ord skrivna av Sveriges för tillfället minst engagerade bloggare. Men hallå, det är sommarlov.

Ätit första jordgubbarna för året idag (Mm hej efterbliven), tillsammans med min så kallade fru. Vet inte om ett giftemål på facebook kan göra så att man kan titulera sig som fru, eller? Jag tror inte det i alla fall, vet inte ens om jag vill det heller. Förlåt Alexandra, men jag är inte intresserad av dig på det sättet. Jag gillar dig visst, men inte gillar gillar om du förstår vad jag menar.. Aha, fan nu var det sagt också. Sanningen svider det vet du hjärtat, men jaa, det måste ju fram. Hahaha.. Nej, jag har inget intressant att skriva. Jag uppar bara för att visa att jag lever, och att jag njuter av mitt underbara lov. Det här med sommarlov är faktiskt min grej. Jag har tränat  försässe också, det är min grej det med.

Älskar kicken, älskar att pressa mig själv tills det gör så ont att man helt enkelt inte kan stå emot smärtan i dom utmattade musklerna, och ger upp. Kan vara i dom stunderna jag faktiskt hatar mig själv som mest, när man tvingas ge upp, även fast det i just det läget är till viss del av rädsla för att ens muskler inte ens kommer att hålla. Jag hatar förvisso att ge upp i vilket läge det än gäller, nästan lika mycket som jag hatar att förlora, och inse att någon annan faktiskt är bättre. Finns det något värre, okej något överdrivet kanske, men det är sent just nu. Spekuleringar det där ni mina vänner. Det är också lite av min grej ibland, det där med spekulationer.

Gjort en del till och med, så mycket att jag inte ens orkar skriva. Jo jag vet man ligger av sig på datafronten nu när man inte har plugg att göra. Och ja, jag vet inte hur många gånger jag blev lite lätt hysterisk i söndags med orden "fan-det-är-söndag-och-jag-har-plugg-att-göra,-men-jag-orkar-inteeeeeeeee" snurrandes i huvudet. Men nu, hjärnan är totalt bortkopplad och jag har inte tänkt att tänka en vettig tanke fram tills typ 1 augusti, bara så att alla är införstådda med det. Säg inte att det är som vanligt, säg det inte för det är inte sant. Jag är smart och det är bevisat. Tror fan att jag ska skriva en bok om det.

Dags att sova för imorgon ska jag infinna mig hos Sara, tidigt, med jordgubbar och mjölk. Är det fint eller är det fint? Saknat den här tjejen helt otroligt mycket. Gilllar fortfarande inte att du flyttar iväg sådär på terminerna. Gränna av alla ställen också. Haha, men tycker om dig lika otroligt mycket i alla fall! Och på kvällen senare, jaa då lutar det åt lite trevligheter hos Alice med en massa folk som jag aldrig har träffat.eller ens sett .Minst sagt spännande, och kul.

Puss godnatt och så hörs vi. Skämta inte.. Lova mig!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback