Skolavslutning på PM år 2009, det innebar slutet med vårat EF.





ph1: går för att ge rosor till lärarna, ph2: klara och jag, sekunder efter det där kom tårarna :), ph3: vagnen och ph4: olle, gustav, anton och viktor. när dom sjöng Sverige - Kent.

Vilka flashbacks man fick från våran avslutning i nian i kyrkan igår.. Sinnes, känns som att det var häromdagen, samtidigt som om det skulle kunnat vara flera år sedan. Alltså fyfan, jag saknar PM, jag saknar verkligen älskade 9EF. I alla fall när jag kollade igenom bilderna på fejjan, och kollade på filmen när vi sjöng Moving on i kyrkan. Jag ryser fortfarande i hela kroppen, och mm, tårarna letade sig självklart fram nu också.. Ett par stycken i alla fall, det var så fint och allt var så laddat. Vi var så små, fast det bara var ett år sedan.

Gå in på min profil och kolla sen vilka filmklipp jag är taggad i, man ser vilket det är. Det är en uppmaning, så take a look så att säga. Finns även ett underbart där killarna sjunger With every bit of me, men det är ju inte jag taggad i.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback