No digas que has olvidado


Mmm, fjortisbilden är ARRANGERAD! Så det så.

Sista söndagen på månader som ägnas åt plugg. Och inte är det lite heller. Hälsaarbetet om sjukdomar och diagnoser. Det var intressant till en början, men nu, nu är det fan inte ens kul längre. Tur att jag i alla fall har klart för mig vad jag kommer att ägna min sovmorgon på tisdag åt. Har även ett 4 timmar långt nationellt prov i matte b imorgon. Lucky me! Men som jag sa, sista söndagen på länge. Ska gräva ner mig ytterligare i katarakt, osteoporos, kramp, fetma, tvångstankar och missbruk en stund till, käka lite underbar vattenmelon under tiden och sen ska jag dö ett par timmar.
Hejdå
Kommentarer
Postat av: alexxxxxxx

"men dehär arbetet är ju iallafall asintressant och jättekul!"

2010-06-06 @ 18:14:03

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback