Mjaa, men dä'ä feeejnt!

Är det lördag eller är det lördag? Aaae inte riktigt, men fan nästan! Rätt fejn dag i skolan, hälsan med alla sjukdomar som faktiskt är riktigt intressant, chill ute på gräset i solen och sen franskaomprovet. Hoppas verkligen att det gick vägen den här gången.. Tycler ju egentligen att det är kul, egentligen. Men med tanke på hur kass jag är så blir det liksom bara jobbigt. Tack PM, tack för det, för mina franskaskills. Som sagt, jag gick ut nian med MVG i det..

Jag säger bara adventure! Lite pengar i fickan och ett tält, alternativt ett hus eller en husvagn (okej tält går ganska bort, men vi har ingen riktigt lösning på det där ännu! ), sen ska man leva livet en sommar år 2010. Skulle kunna tänka mig att bara dra omkring i ett linne, ett par göddiga shorts lite allmänt överallt och ingenstans med nåt sällskap, och kanske en kamera. Tror man kommer rätt långt på humorfronten på det sättet. Förutsatt att sällskapet är bra alltså. Men så är det ju. Elleeeeeer?

Sluta drömma din lilla idiotooooo. Visst, jag betar av proven på löpande band ett efter ett nu, men fortfarande två matte b prov och en inlämning kvar. Tur att jag har skolan liksom. Inte mycket tränat den här veckan heller. Från förra veckans 6 st träningar + 5 matcher till enbart 2 träningar. Måste vara som en liten chock för min kropp. Inte riktigt bra, men så är det och jag är faktiskt tro det eller ej lite seg sen Hallsberg fortfarande. Tog nog lite mer än vad man trodde..
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback