Linköping fram och tillbaka, och lite Mjölby


Avslutning -> mat -> stan och fika/chilla -> Mjölby -> Skännige -> Hemma.
Inte alltid så lätt att få på bild den där Alexandra... !
Avslutningen var bra, inte asnöjd med betygen direkt, mys på stan med Frittis och Alex. Verkar som jag har fått ett något ohälsosamt förhållande till Mjölby.. Tre dagar i rad, och i morgon ska jag dit igen. Dock på kvällstid. Hängde på ÖBi Skännige i en timme för att vi hade tråkigt, och sen åkte vi hem. Ska iväg tillbaka till Linköping om sisådär en timme igen, kolla på lite handboll och jaa, vad mer står på schemat? Jag vet inte riktigt, skulle blivit klassfest, men tyvärr.

Denna tjej som jag träffade igår är lite mer villig att vara med på bild, Amanda. Vi blev jagade av änder igår, har faktiskt aldrig sett en skallig and förrut..

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback