Det var ju... jääävligt kul.

Jag överlevde min första jobbdag, det är positivt.
Jag fick suraste beskedet ever hos tandis. "Vi opererar bort den som är fel, men resten. Nej men du har väll så fina tänder?" Jag tänkte "I helvete, är du blind?!?! Idiot." Men väluppfostrad som jag är så, naae.
Införskaffade nya löparskor, supersnabba, så nu kommer ni bara se ryggen av mig i spåret, eller snarare dammet. Eller aae, inte direkt va.
Köpte också en volleyboll! Happy.
Sen lite väggfärg och takfärg till ma chambre. Kommer bli så fint så fint.

Trött som en liten arbetsmyra efter en töff men oerhört fräsch träning innehållande stepp som uppvärmning och boxing ute bland myggen, så, nu ska jag hoppa in i duschen. Klockan ringer 06.00, det är snart det i min värld.

Godnatt.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback