WORLD CHAMPIONSHIP 2011




10 stycken biljetter, här brevid mig. Hämtade och betalade för någon timme sedan. Det är så fint så fint! Hahaha, frågan är om jag ska viga min blogg åt detta nu, fram tills dagen då det händer. Eller om jag ska göra en ny blogg och tjata hål i huvudet på folk. Ja, jag är lite väl besatt. Känner mig som 12 igen. Dock en riktigt cool 12 åring. Så det så.

Kolla gärna tiden då biljetterna för torsdagen skrevs ut.. 13.37, så jäääääääääävla värt. Haha.

Förövrigt min sista riktiga semesterdag, sedan väntar tre veckors jobb igen. Jag lider bara sådär lite lagom av det. Det är inte tråkigt, men det är så jävla varmt.
Kommentarer
Postat av: mathew

ELIT :D

2010-07-16 @ 16:49:12
URL: http://mathildaacecilia.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback