En torsdagskväll i staden där jag bor.

Just nu gör jag någonting som jag trodde aldrig skulle ske, typ.. jag uppdaterar min blogg (WOOOOW), jaa sensation det i sig. Men, jag uppar från en ganska så jättefräsch MacBook. DET är coolt ju. Sitter i alexandras kök medans hon bakar äppelpaj. Vi har käkat asgod cesarsallad som hon så fint hade gjort iordning. Det regnade hur mycket som helst men det är ju bara mysigt måste jag säga! Känner mig ganska kass som inte hjälper till, så det ska det absolut bli ändring på nu.


Såg nu att det här inlägget inte kom upp? Fast juste, vi fick tvångsavsluta safari för att det failade lite.. Kömmer nu, bättre sent än aldrig!

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback