Jag, som tant?

Snart första veckan av tre avklarade på arbetet.
Gubbarna snackade om pension idag, och då kom jag på. Mmm jag har nästan 50 år kvar tills jag får ändlösa sovmorgonar och kunna vara uppe till 3 om jag vill. Vill jag? Njaaa. Men i alla fall. 50 år, det är så galet länge! Men samtidigt, så himla kort. Om 50 år är jag 67 och lever mitt liv som tant. JAG VILL INTE. Jag vill bli 18 (men alla mina kompisar måste också bli det, även alla retarded septemberbarn) men sen så ska det stanna där. Vi säger nyår mellan 2011 och 2012, inte en dag längre. Får panik bara jag tänker på det. Helt seriöst alltså. Det är det ända som någonsin skulle kunna stressa mig. Att jag definitivt är en gammal kärring om bara 50 år.

Vart jag inge kul slut på denna otippade uppis. Jag blev nästan på lite dåligt humör till och med. 
 
BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYE
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback