Grattisgrattis!

Igår, för två år sedan skrev jag mitt första inlägg på denhär bloggen.
(Vill bara understryka att jag bloggade säkert lika lång tid innan dess på min gamla inte lika snygga blogg)

Vet egentligen inte varför jag bloggar, förutom att jag verkligen tycker om att skriva. Smart kan man ju tycka. Men sen är ju jag också nästan smartast i världen.. I själva verket så är ju inte ens mitt mål med bloggen att bli känd! Absolut inte. Visst är det kul att skriva till en publik liksom, men samtidigt kan jag faktiskt fortfarande tycka att det är riktigt pinsamt att få kommentarer för sin blogg IRL sen. Då blir man liksom mer "hehe mmm, aa öhhh, tack. HEEHEHEHHE".

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback