Pimp

Jahaaarå! Nästa vecka är det Lisa som börjar med matte B. Snackade nämligen med matteläraren idag, som för övrigt verkar vara så jäkla bra. Hon tyckte absolut att jag skulle jobba av matte A så fort som möjligt. Blir kanon. Hälsa och vi fick åka hem och jobba. Har jag gjort något än då? Nej. Ska jag det nu då? Nej, jag måste. 



Köllat på tapeter också. Den här lär det bli som fondvägg på min ena vägg. Sen en av dom ljusare gråa nyanserna på resten av väggarna. HUR SNYGGT?!?! Haha, det syns inte men dom gråa konturerna glittrar, SÅ fint.
Hihihi, - Lisa 5 år..

Har även tänkt att jag ska tapetsera om i tv-rummet, observera att jag skrev att JAG ska det. Mamma nappade helt klart på den idén också. Mitt villkor är att jag får bestämma hur det ska se ut, från gardiner till möbler. Klart det blir nice liksom. Weeeei
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback