With love

Jag är ingen morgonmänniska, absolut inte. Imorse ringde min klockradio klockan 05.21 och jag ville bara döda den. Funderade ganska starkt på att hälla ett glas vatten på den så att den absolut aldrig skulle återställas igen, och skratta ondeskefullt.

Okej, jag tänkte inte på att just min klockradio är lite av en superelit. Den har av någon anledning (jag råkade glömma stänga fönstret...) utstått spöregn i en halvtimme och fortfarande fungerar. Det rann vatten ur, inte droppade lite, utan rann. Men somsagt, oturligt nog fungerade den fortfarande. Eller turligt nog om man vill se det så. Utan den skulle jag inte befunnit mig i skolan klockan 07.10 en fredagsmorgon.... !!!!!!! Hoppas frukosten öppnar nu för annars dör jag av hunger. Hejdå.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback