Mm men bara för det är fredag så visst!

Lite fascinerad över mig själv just nu faktiskt.. Över att jag har lyckats missa en låt som denna. Vilken liten pärla, Bruce Springsteens The River. Men tjaaaa, alltid bra o komma med lite nya upptäckter, inget man dör av. Så länge det inte är en landmina eller en atombomb man upptäcker, men det är ju i och för sig lite skillnad. Ytterst lite, men det är ändå skillnad.

Jag har jobbat klart. Okej, jag tar det igen; Jag har jobbat klart. Hur wierd är inte det på en skala då? 5 veckor, som borta med vinden. Jag måste säga att det känns ganska lustigt. Alltså visst är det skönt att kunna sova lite mer och sådär, men jag skulle förmodligen inte ha dött av ett par veckor till. Jag tänker ändå inte sova längre än definitivt max 9 resterande delen av sommarlovet. Skulle vara i absoluta nödfall, men jag SKA försöka, verkligen!

Får se om det blir att dra sig neråt staden ikväll. Tror det är kräftfiske på g nämligen. Kräftorna kunde inte intressera mig mindre, och jag verkligen hatar det där med att man kokar dom levande. Vad är djurplågeri om inte det liksom.. Men däremot så är det oerhört kul att kölla på folk. Eller snarare träffa människor, beror på hur man ser det. Dessutom så verkar ju inte vädergudarna ha sin bästa kväll. Kommer det regna eller inte, stora frågan. Å andra sidan så bryr jag mig väl inte så förskräckligt mycket om det heller. Regn är alltid regn, kan liksom inte med att säga så mycket negativt om det där som höjer mysfaktorn med ungefär 500%.

Hela jag är ganska kall, fast mina knän, dom är jättevarma. Det är lite lustigt egentligen. Men. Alltså mmmmmmmm om 8 månader är jag 18 år och 4 dagar. Ska nog köpa snus på konsum då, bara för att jag kan. Fyfan vad jag är gammal, eller ja, börjar bli åtminstone. Pusssss då, eller alltså, nae.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback