Mys på schemat.

Tjohoo lördag, och jag har precis bäddat ner mig med kuddar och täcke i min lilla soffa, jag har ont i halsen.. Sov en aning längre idag än igår om man säger så.. Det är nog faktiskt inte hälsosamt att gå upp så tidigt, i alla fall inte några längre perioder. Ajaa.

Tillbringade riktigt många timmar i Linköping igår, gillar staden! Efter skolan som vi slutade tidigt så klev vi på buss nummer 12 och fick den vildaste bussturen på länge.. Jag och mitt lilla sällskap fick stå, och det var allt annat än stabilt för min del om man säger så. Alexandra och Tim kunde åtminstone hålla sig i, men jag, ja jag fick liksom balansera och stötta mig i diverse föremål.. Fast, det var rätt roligt ändå när man tänker efter.
Sen så satt vi ganska så länge på Espresso House, Alexandra och jag, och bara kollade på människor, disskuterade oviktiga saker och aktade oss för getingar, och duvor..

När det var dags för kvällen så kallade höjdpunkt så gick vi så snällt till Kungsträdgården som alla andra fjortisar och barnfamiljer. För det var precis så det var. Vi är 17 och dom som var närmast oss i ålder var väl näst intill dom som var där med sina småbarn. Sen när Erik Saade kom upp på scenen,vilken rusning det blev. En aning patetiskt, men vi satt lugnt kvar. Tyvärr så sprack våra planer om att vara lugna och jävligt coola  hela kvällen när Ola skulle sjunga. Har aldrig haft honom som någon jättefavorit, men Overdrive är ju som bakant riktigt bra. + att Alex avgudar honom en smula. Så ja, det slutade ändå med att vi stod mitt ibland fjortisarna relativt långt fram. 

Kvällen slutade med att vi träffade 3 killar från gamla klassen som vi åkte ihop med hem. Kändes bra att Alex och jag för en gångs skull var dom med rutin på att ta sig hem från Linköping. Mycket tveksam på om någon av dom ens hade åkt pendeln innan.. Jaja, dom litade ganska blint på oss, vilket ju då ledde oss hem, så söta!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback