Lite galet , om jag får säga det själv!

Jag bloggar från en iphone, från min iphone. Den helt sjukt fräscha iphone 4 som jag nu äntligen har i min ägo, och nu också kan använda. Känns fint det! Är ganska spännande att skriva på touchen när man inte är så van, kan ju bli lite hur som helst... Men det är det värt , hehe. Jag älskar att stavningskontrollen rättar i stort sett varenda ord jag skriver.. Nej ni, nu ska jag nog sluta fingra på den här lilla prylen och hoppa in i duschen. Imorgon väntar handboll på morgonen och sen en matte c lektion, som dock är inställd. Fast, jag ska nog vara duktig och gå på en ledarskapslektion med min söta klass istället. Pusssssss godnatt!
Kommentarer
Postat av: Timmis

saknar du mig så mycket alltså, så att du måste vara på ledarskapen också ? ;)

2010-08-30 @ 22:50:22

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback