Efter åtta pass på tre dagar.

Kors i hela jävla taket att jag inte hade glömt att ta med mig en enda sak till träningslägret! Har haft så himla roligt hela tiden med världens bästa lag. Men, jag känner mig helt isärplockad och sedan totalt fel ihopsatt. Ont är bara förnamnet. Fast, det är ganska fint med 8 pass i benen. Dock kanske mitt brännsår på hakan var lite  väl onödigt, det är liksom inte ens coolt, utan gör bara ont. Jag undrar om det verkligen kan ha varit så att jag landade och gled delvis på hakan. Jag säger såhär: Tydligen.

Fan, måste packa upp allt.. Ser ut som ett ganska brutalt slagfält i mitt rum för tillfället (okej, vid dom flesta andra tillfällen också men.. ) Kläder i hela soffan och mer eller mindre halva golvet. Sånt som jag funderade på att ta med mig men inte gjorde. PLUS två väskor proppfulla med svettluktande strumpor och andra äckliga träningsgrejer, blandat med kläder som faktiskt var rena. Eller alltså, dom var ju rena innan jag tog beslutet att blanda rent och äckligt i båda väskorna. Ibland undrar jag ju hur jag tänker, eller inte tänker. Ska nog hälla ut allt på golvet nu. Mmmmm bra!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback