Träningsvärk..

Mitt C på datorn fungerar bättre än någonsin nu igen. Något positivt. Värre är det med mellanslag.. Haha bra jobbat duktig idiot, den vill liksom inte fastna, får försöka komma på något. Annars är ju superlim en rätt så kreativ lösning. Lyckas med det mesta nu för tiden känner jag, dock kanske det inte är så positivt. Snarare onödigt och riktigt klantigt.

Skolan var som vanligt. Engelska som var okej sen hälsa och det var liksom också okej. Pluggade till provet vi har imorgon istället för idrott imorgon. Låter som sluta tidigare i mina öron, haha det gillar ju vi lata jävlar.

Slutade lite tidigare idag också, så det blev stan en sväng med Tim. Bedömde folk och fick in psykologin i det. Tror inte att ens fördomar är så himla fel alltid. Till exempel killen som försökte bränna av en kardborregrej på stadsbussen. Då saknas det ju helt klart något i skallen.. Mycket riktigt så var första intrycket att han gick på IV, vilket ju verkade vara sant.. Lockade ju faktiskt inte ens så mycket med glass på stan när det regn/snöar in i jackan.. Hallå det är april, (jag har varit 17 i 20 dagar). Gick ner till rese och väntade in tåget med tetris, eller jag spelade inte men jag kunde ha gjort. Alltid lika trevligt! Träffade lite kompisar till Tim där, så på tåget satt dom och drog repliker ur Monte Python, det har jag ju aldrig hört förrut. Haha pappsi och fishy (för dom som fortfarande inte har fattat vem det är så är det min syster) gör ju det ibland sådär.

Tillbringade en stund i Mjölby i min ensamhet, och jo, bara en stund räcker ju för att förstå att merparten är rätt efterblivna på det där stället. Jag säger inte att alla är det, för det finns förmodligen fler vettiga än konstiga. Bara att man lägger märke till dom lustiga, perception ni vet. Men nae, jag skulle inte gå om kring i rosa mjukisdress och högklackat, inte ens i Mjölby.

Kvällens planer. Plugga lite till morgondagens prov då, och så blir det självklart att kolla på kvällens hockey. Hoppas på samma spänning som igår, och framförallt samma utgång som igår. DIF
Kommentarer
Postat av: Timmis

Lät som en riktigt bra dag :)

2010-04-25 @ 14:00:57

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback