Mjaaow måndag

Började fan dagen idag med att piggt hoppa upp runt klockan 6. Öhm, idiot? Ae men det var ju fint. Orkade inte fixa mig med tanke på att det var träning, trodde jag, men så blev det inte. Hann käka en skapligt rejält frukost ju, överdrivet nyttig müsli, mackor och min älskade apelsinjuice.

Ingen handboll på morgonen då. Hälsa istället och det var också roligt. Svenska sen, kul det med. Eftersom vi hade hälsa så är jag ledig på eftermiddagen imorgon för killarna är iväg och spelar skol-SM slutspel. Vilket jag ska göra på onsdag. Skillnaden är att chilljävlarna åker kl 8.30. Vi åker 07.00 FRÅN LINKÖPING! Jag menar vad är oddsen?! HUR äckligt är inte det.. Tur att man faktiskt gillar dom ändå, även fast dom alltid har så jävla tur.

Får se om den ledigheten leder till en sväng på gymmet och ev en snabbis tur ner till stan.

Nu ska jag dra mig ner mot sporthallen och det ska bli bra.
Hejdå.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback