In pieces

Slog precis upp vad namnet på nya införskaffade parfymen L'impératrice från D&G betyder. På franska betyder det i alla fall kejsarinnan, hoppsan så passande vissa saker kan vara bara sådär. Det är ju ganska häftigt faktiskt.

Varit en sväng i sporthallen och där trivs man ju allt. Skolhandboll och jag satt i sekretariatet med Mathilda och Cecilia. Trevligt sådär.

Skolan var ruuuwlig ju. Gjorde inte alltför mycket på förmiddagen, bara halva uppgiften ungefär.. Eftermiddagen, tjaaa hälsa. Var väl på allmänt bra humör = flams, och det blev ju inte bättre av mina bordskamrater/nypåhittade basgruppen. Hahahaha, stört störda, men sååå gulliga så............................ Inte kunde jag sova på bussen heller. Tack.
Kommentarer
Postat av: Timmis

Det var så lite så :)

2010-04-14 @ 07:32:56

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback