Lördagsmorgon i sängen

Mm, vaknade förnågon timme sedan och känner mig helt mosad. Ingen som helst anledning till det. Eller det är ju inte riktigt sant, jag vaknade ju ca kl 06.15 av min förbannade mobil som jag hade glömt att stänga av alarmet på. Då blir man ju glad.. Mest panik, vafan är det för dag? ÄR DET SKOLA IDAG?!?!?!?! Kom aldrig fram till något svar utan tänkte, ääe fan då skiter jag i det isånnafall. Godnatt.

Annan läskig grej är att jag inte ens kommer ihåg att jag la ihop datorn igår kväll? Låg ju med den i sängen och snackade på msn, en vanlig kväll med andra ord. Kommer ihåg att jag var jävligt trött, och att jag i alla fall sa godnatt till typ en jag snackade med. Hahaha, så jäkla fail.

Men nae, nu ska jag och mitt lilla sängsällskap gå ner och käka frukost. Kanske inte samma dock. Känner mig inte allt för sugen på kattmat.
Kommentarer
Postat av: Timmis

jag kände en som käkade kattmat :) du vet hård kattmat med mjölk :) kanske borde prova :D

2010-04-17 @ 17:37:51

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback