forever now

Inaktiv. Jovars, det är ju bara förnamnet. Haha... Var det kul? Nej. Har jag dålig humor? Ja.
Ett helt höstlov är nu förbi och det känns inte bra. Vad har jag gjort av det jag skulle göra, elltså egentligen? Fixat mitt rum, nej det har jag inte. Fast jag har iallfall bestämt tapeter. Nya målet är: Det ska vara kirrat innan jul!
Läxorna då? Nej inte heller gjorda. Jag är dum i huvudet.

Igår spelade jag handboll i Gustavsberg. Det gick väl okej ändå med tanke på omständigheterna. Med tanke på att vi nog fan har fler skadade än hela o friska, och att dom var duktiga. Men nöjd, nej det kan jag inte vara så länge vi har förlorat. Förstår knappt att man kan säga (syftar inte på ngn speciell och absolut inte efter våra matcher! mer på "eliten")
- nej alltså vi förlorade med 10 bollar, men vi är nöjd ändå!
NEJ, ni förlorade ni kan inte vara nöjda. Så är det. Iallafall i min värld.

Nog av mina filosofiska tankar. Nu ska jag promenera ner mot city för en lite promenad med alexandra. Sen går jag vidare mot sporthallen där u-laget/b-laget har div 4 match mot Ljungsbro.

Bye bye beautiful.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback