Sverige - Frankrike

Dagens match mellan Sverige & Frankrike. Jao, vad sgr man.. Det funkar liksom inte att otaggade gå in och möta ett Franskt storspelande landslag. O frågan är om dom verkligen gick för fullt idag ens, tveksamt. Det var ju positivt att Kim fick igång sitt skytte och att Fahlgren gör en bra VM debut. Övriga värda beröm måste man väl säga är den pånytt födde Larholm och så ritkigt duktig målis.

Men ändå fick vi se den här näven i luften alltför många gånger...
Att låta Karabatic skjuta utan mer eller mindre störning blir ju inget annat än problem. :)
Men som jag har sagt förut. Killen är kung! Jag tror stenhårt på VM guld till Frankrike.



Men men, Sveriges resultatet är ju ändå godkänt. Möjligen med ett litet minus, men somsagt, godkänt. :)
Nu väntar jag Ungern och Slovakien, inget är ju avgjort än! :D SVERIGE SKA TILL SEMI !

& framtiden, den finns där, i Carlén, Palicka, Fahlgren och Stenbäcken.

Men först och främst, VM är inte över, det har bara börjat.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback