Nypimpad blogg! :D

Nu så, nu är ju även nya headern på plats! Blev väl, rätt bra om ja får säga't själv, o de får ja ju för det är min blogg. Moahaha...
Får väl se om de blir några små justeringar så småningom, men just nu är jag nööööjd! :)

Imorrn äre skola, inte riktigt lika nöjd me de kan ja ju säga. ^^ Fast visst, det ska ju bli väldigtväldigt kul o träffa alla man annars inte träffar på lovet, o så ska det bli skönt me lite rutiner igen. Typ veta vilken dag det är o sånt. Har ju varit lite si & så me de ett tag. (a) Menmen, jag är glad ändå. Sen göre ju inte saken sämre att torsdagar ändå är helt ok skoldagar.

Ska la gå o lägga mej snart också. Vet att de kommer o bli rejäla problem o gå upp imorrn.
Lisa = sjukt morrontrött o skitdåligt morronhumör. Bra (Y)
Tror faktiskt det kommer bli typ den första kvällen jag går o lägger mej för 00.00 ikväll. Vilket framsteg!

Kanske skulle ta o fundera ut nå riktigt genomtänkt nyårslöfte (försenat, ja jagvet) också. Vore kul. :)

Menmen, hejdå gott folk! :*
Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt, speciellt klockan!

2009-01-07 @ 20:59:59

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback