Lax & pommes & så lite sås på!

Idag har jag verkligen varit sjukt duktig. :D Jag har rensat datorn på bilder och musik.

Så det tog ju några timmar o bränna över typ allt de där på skivor. Men det kan det faktiskt vara värt. :)

Sen så har jag la inte gjort så mkt mer. Jag lagade iof kvällsmaten. Det blev potatisbitar, wook & så schnitzel. Asgött.
Måste även berätta om den godaste maten som finns. Den köper man på IKEA och det råkar vara gravad lax med pommes. Jag tror ingen fattar hur otroligt gött de är med laxsås på pommes. Näst intill oslagbart, det skulle iof va laxen som slår det, men får man lax till också så äre ju liksom fulländat. Så den som åker te IKEA, provaprovaprova! Ni blir inte besvikna, jag lovar. (A)

puss.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback