Hot 'N Cold

Jag är trött, & så fryser jag som en gris. Vilket jag förövrigt iof har gjort hela dan. ^^ Från det att jag gick hemifrån vid halv 12 tills... Nu.
Jag har ju faktiskt varit duktig ansvarsfull o allt dedär o varit på konfaledar träffa idag. Jag är ju trotsallt ledare. ^^ Det var helt okej slappt, gjorde inte så mkt förutom o bar ut kartonger o flytta lite stolar. Det tog ca en kvart, o med tanke på att vi hade 4 timmar på oss så fattar ni nog resten. Så somsagt, vi gjorde inte direkt föööör mkt. :) Men det var rätt kul.
Första timmen eller nåt hade jag en sådär lagom sockerkick efter ett glas oboy med drygt 4-5-6 skedar pulver. Yammi! Men hahaha, va pigg jag var! Sen dog den ut o vi fick pizza, inte helt fel kan man väl inte säga.
Sen skicka vi ut konfirmandstackarna på statsvandring i typ 30 minusgrader (inte riktigt kanske men (A) ) medans vi smarta ledare satt o fikade, o rättade svar lite då o då.
Sen nån mässa o sen kolla vi på banden som spelade. Nice. (Y)

Efter det var vi väl lite lagom pepp sådär o bestämde oss för o dra hem till Erica där det bjöds Singstar & Guitar Hero. Inte för jag spelade gh, orkade faktiskt inte. Men Singstar, det är jag som bekant outstanding i somvanligt. Elr hur. (; Hehe!

Imorrn ska jag städa mitt rum hade jag tänkt. Det behövs faktiskt, liksom att det behövs rätt till mitt lakan & bäddmadrass i sängen, det har halkat snett. Problemet är att bäddmadrassen är så satans tung & osmidig så den går inte o flytta på om man inte flyttar ut sängen från väggen o drar. O när jag gör det kommer jag se hur mkt grejer det kan ligga under sängen, och det vill jag kanske inte se. (;

Puss&kram!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback