Hallby

tjao!
nu sitter jag här , igen xD jag kom nyss på den mkt sorgliga faktan att det är sista dagen på lovet, dehära lovet har gått så fort, shiiiiet. idag är det inget planerat o jag vet ine om ja känner för o göra nå spec heller faktiskt. Skulle vara ganska skönt med en lång slappisdag som man bara gör lite va man vill. :D De får det bli med andra ord.

Måndags vara jag på Elmia o kollade Hallbybollen. Jäkligt roligt. Sofia o dom spelade en oavgjord o förlorade en. Mellan matcherna blev de en sväng på a6 med mor & far. Köpte bara bodybutter (jordgubb) & så datorhögtalare. O ett pannband med förresten. :) Tror inte de blev nå mer. Kom hem vid 10 över 8 o tränade. Missade utelöpet, menmen.
Mamma & pappa blev väl klara i ladugården vid halv tolv, tolv så det blev en sen kvällsmat.
Men eftersom jag ändå vara vaken bestämde jag mej för att kolla hockeyn vid halv 2. Såg ganska exakt en och en halv period, sen somnade jag i soffan. :) Då var klockan typ kvart i tre tro jag.

Upp igen vid halv 7 på tisdagen för o åka o kolla på Sofias slutspel.
Åttondelen vann dom enkelt mot Vinslöv, kvarten vart jämnare och väldigt spännande, men den vann dom ändå med en boll. Då var det dags för semi o alla var väl jätteglada, fram tills typ 4 min in i matchen. Vadstenas ena duktiga niometare får direktrött, what?! Aja, NKIK var väl nummret förstor och vann med 12-2. Dom vann senare finalen mot OV Helsingborg, så att dom är ju bra.
Sen blev det a6 en sväng till och jag hittade två t-shirtar.

Hem & träna och det var sjukt roligt. :)

Mn nu ska jag gå ner o käka nåt te frukost, är ashungrig!
kram!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback