8 januari 2009

Första skoldan 2009 beskrivs med ett ord. Skittråkig.. ;) Vet inte varf, men helt plötsligt är jag sådär otroligt skoltrött igen som nog alla var veckan före jullovet. Menmen, bara o kämpa på. :)
Har inte hänt alltför mkt idag så har la inte överdrivet mkt o skriva om.. Men på idrotten spelade vi ju iaf volleyboll, det skulle kunna vara kul, om jag inte vore så värdelös på't. :O Hehe..
Sen är ju min rygg allmänt fail, känns som att det borde va dags o kolla upp det när det tom gör ont när man hoppar o ska smasha en volleyboll. :S

Aja, snart blir det ner te sporthallen o kasta boll. Det ska bli roligt. Hoppas på att mitt humör kan höjas en aning av o träffa brudarna & så somsagt lira lite boll. (Y)

heidå :)


bäst just nu , Britney Spears - Circus

youtube är allmänt damp så kmr inte upp nån html kod.. ^^



Kommentarer
Postat av: Mams

Nejnej, inte skoltrött nu..........

2009-01-09 @ 10:41:48
URL: http://www.metrobloggen.se/aannaa

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback