Min helg.

Jaha, ännu en skön helg slut. Känns väl lite sådär då men... Om 5 dagar äre ju helg igen. ( I ) Tihi.
Damerna gjorde ju en bra match mot RP i lördags, det stod vid ett tillfälle 14-14, och hade Vadstena då gått om och lett med kanske 2 bollar, då tror jag att det hade gått vägen. För jag tror inte RP skulle klarat det psykiskt. Fatta själva, att vara serieledare och inte kunna köra över dom som torskade mot nästjumbon helgen före.. Jaa.
Det var i vilket fall tråkigt at sitta på läktarn och inte vara uttagen. Men men, så äre. (:

Har varit konfaledare idag, det var roligt.

Idag har vi även spöat IK Nordia med 33-19. Det gick skitdåligt för mej och jag gillar verkligen inte att spela hemma längre.. Dom matcherna det gått bra har varit borta så. (: Men det bådar ju gott inför nästa helg. Seriefinal mot Irsta i Västerås. Och eftersom Irsta fick stryk av ÖSK idag så är det ju bra. (:


Tillsist:

- Jag är övertygad om att Jonas & Erik Larholm är släkt med den animerade Lilla Kycklingen, jag tycker faktiskt att dom liknar hnm. (a) Erik gör det till o med i verkligheten.. x)

- När Carolin af Ugglas går upp i Melodifestivalen, står och gör överspattiga rörelser, och är klädd i nattlinne och gummistövlar, och ändå får röster! Jaa, då är det något stort fel på det svenska folket. Usch o fy. :O

- Marie Serneholt hade finast klänning, men var också största besvikelsen enligt mej.. ^^ Men den skulle kunnat gå bra i Europa, jaa.

- Fast å andra sidan var den första delfinalen så pass bra så att det finns hopp för riktigt bra låtar! Men jag tror ändå att EMD kommer att vinna, utan att ha hört deras låt, och det trodde jag redan när jag inte hör t någon låt så. (:
Kommentarer
Postat av: Mams

asg Jonas/Erik "Lilla kycklingen" Larholm JAAAA, du har ju helt rätt, hihi Chicken................

2009-02-09 @ 11:38:03
URL: http://www.metrobloggen.se/aannaa
Postat av: morris

Du har rätt, nåt fel är det på svenska folket eller också är det fel på mig (och det är det troliga) när de kan rösta på CarolinafUgglas-låten. Jag har sällan hört nåt så dåligt. Men den är kanske bättre om man inte ser henne.

2009-02-09 @ 13:38:08
Postat av: Katarina LW

Ja...man undrar hu dom mår dom som röstade på Uggla?



jag tycker Emilia va bra..men det jag det!

2009-02-09 @ 16:59:34
URL: http://katarinalw.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback