Från gårdagen, men hamnade i utkast ist?

Ja hopp, nu har man spelat etta, trea OCH tvåa i damlaget. (: Shit, tufft måste man ju ändå säga. Även fast jag för andra matchen i rad inte ens var över mittlinjen, men ändå. :) Jag fick iaf spela några minuter försvar.
Vi förlorade med , jaa 6-7 bollar kanske? Ingen bra match.

Aja, nästa helg är det ju en ganska avgörande match mot Lindesberg med a-flick, o då jäklar ska jag spela, helst mkt också! :D Tihi, gäller och träna bra denhär veckan o sen va taggad som bara den näre väl är match. Fast jag kan å andra sidan inte direkt tagga till förrens typ en halvtimme innan match. Vet inte varför, men innan är jag nog mest bara, jaa. Laddad inom mej liksom? För då brukar jag känna mej rätt seg, även fast jag är pigg.
Öhhhm. Nån som fatta? Nej, antagligen inte. (:
Kommentarer
Postat av: Katarina LW

Trist att ni förlorade...Håller tummarna tills nästa helg..kommer bli mycket svårt att köra bil och blogga...men vad offrar man inte för dej!

2009-02-22 @ 17:26:16
URL: http://katarinalw.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback