Slut på VM 2009 :'(

Jahaja, nu var då ännu ett underbart mästerskap slut. Tyvärr. Men jao, nästa år är det väl EM, och sen 2011 ska väl VM gå i Sverige, med en grupp i Cloette Center? Rätta mej om jag har fel.

Stort grattis till Frankrike, VM guld 2009!

Jämn och underhållande match rakt igenom. Tycker dock att Frankrike var snäppet bättre hela matchen, även fast Abalo och Karabatic inte spelar på den nivå dom kan, verkligen inte. Omeyer stod för endel klassräddningar och det franska försvaret alltså. Stabilt. Riktigt bra.
Straffskytten av straffskyttar som lyckades med det Sverige kommer att ha svårt att vara. 100% på straffar. 7 / 7 lurade han den kroatiska keepern. Guigou lyckades totalt få in 10 mål. Det är stort.

#21 Michael Guigou, straffstjärnan.


__________________________________________________________

Grattis även till ett starkt Polen som tog bronset.
Kommentarer
Postat av: Anna

Du har en liten utmaning i min blog

2009-02-02 @ 16:39:58
URL: http://www.metrobloggen.se/aannaa
Postat av: Katarina LW

Hm..jag måste ju erkänna att jag inte tittat på en enda match...men jag får väl börja med att se en match med dej!

2009-02-02 @ 17:52:23
URL: http://katarinalw.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback