Gotta leave town

Visst har jag shake:at idag. Hahah jag bangade inte med andra ord.. Sen att det såg förjävligt ut och att alla andra förmodligen hade fullt upp för att inte asgarva åt mig är ju en helt annan sak. Ganska nyttigt iaf. Nu vet jag ju att det definitivt inte är dans som är min grej.

Annars mår jag som en kung,  ska äntligen få se New Moon på fredag. Kan man längta mer? Nej. Eller jo det kan man, jag håller ju liksom inte på att dö. Bara lite, ibland. Till exempel när jag håller andan under vatten för länge. Ovärt! Tur att jag inte simmar så ofta.
Fast på tal om det så sägs det ju att jag skulle kunna drunkna i duschen, lite konstigt att det inte har hänt än. Men jag får väl passa mig ..
Kommentarer
Postat av: Juliaclara

SV:lisa: Jadå, visste inte att du hade blogg?:O

2009-12-07 @ 13:05:37
URL: http://JuliaClaras.devote.se

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback