Jag är nya Carolina Klüft

Heej. :)
Dagen idag har inneburit friidrottsdag på Kungsvalla. Mycket trevligt. (Y) Jag körde då bara 4 grenar bara för att jag var så otroligt lat. Hehehe. (a) Men med hyfsade resultat måste jag säga.
Stafett 4x100m: Vårat team kom trea o vann gjorde hockeygrabba i min klass :P
Kula: 7,69m tror jag. :)
Spjut: 27,10m vilket jag är nöööjd med, det är skitroligt. :D
Kast med liten boll: 53,95m, ännu mera nöjd med det. ;)
Jag tycker verkligen om friidrottsdagar. Det är sånna typiska sköna dagar, man gör dom grenar man tycker är kul, pratar med folk eftersom det är hela skolan, och bara allmänt flyter omkring o kollar på när andra tävlar. Härligt härligt. Mer sånt till skolan, tack! :)

Igår var det träning. Blev inget med att träna själva bara a-flick med våra bollar. Nehej, då damerna var för nåra så körde vi ihop. Inte för att jag har så jättemkt emot det egentligen, men jag hade gärna kört med våra bollar. Hoppas som bara  den att Tillberga går med på att köra med vax nurå. Annars får vi la se hur de går. XD
Dessutom ska Carro o ja ev debutera i seriepremiären med damerna i div II. Om vi får spela ngt vill säga. Vi är ju uttagna iaf. (a) Det är roligt ju!
Så dubbla matcher i helgen. Det är nice. :)
VHF Damer - Tumba på lördagen kl 15 och
VHF A-flick - Tillberga 16.30 på söndag.
Kom o glo. ;)

Neni, nu ska jag göra nå annat. Maybe photoshopa lite. ;) Sånt som märks.

pusshej. :)
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback