Paralympics äger OS

Heej igen.

Förresten såg jag att jag inte skrivit ngn om min damlagsdebut förra söndagen. XD Shit, detdär lät mobbat. (a) Men jag gjorde iag två mål. :) Visst det gick skit i försvaret o det är svårt o komma in som 3:a i ett nytt lag. Men somsagt, 2 mål. ;)
Ikväll blir det ner o träna också. :) Kommer att bli roligt. Sen imorrn är det träningsmatch igen som jag iaf ska ner o kolla på. :P

Lördagskvällen + söndagsförmiddagen tillbringades hos dagens födelsedags barn. Med kyckling, kladdkaka, singstar o en sen promenad så är kvällen gjord för oss. Så även denna gång. Mkt trevligt allihop. :*


Idag i skolan hade vi första dagen på temaveckan. Så idag skrev vi skittöntigt CV, kollade på gymnasiefilm och var på kommunhuset. När vi skulle ner dit o hade en kvart på oss kom Malin o ja fram till att vi skulle ta våra speedade crossmoppar dit ist så vi slapp gå. Och så blev det också. Lata jag. (a) Johanna fick skjuts av Malin medans vi ägde stan för en liten stund. :) Jag, utan passagerare tack o lov. Hade jag haft det skulle jag blivit för nervös för o typ krocka eller ngt, så vad som helst kunde hänt. XD Hahaha. :)

Även fast det här veckan handlar om gymnsievalet så lyckas våran SYO-guide sjukskriva sej just denhär veckan.. Jaja. Skit i oss vilsna nior bara... Gör det. ;)

Imorrn ska våran klass ha bokens dag. Hurra elr ngt... ;D De blir säkert skitkul. ^^ Skulle ju va kul o få skriva elr ngt faktiskt. Pepp på o skriva ngn novell elr ngt. :P Men det får morgondagen utvisa. :)


Till sist:

- På tal om "framtiden" så drar ju hockey Elitserien igång ikväll. HV71 vs. Frölunda Indians kl 19.30 (tror så?).
Sgr bara en sak. Heeeeeeeja Frööööööööölundaaaaaaaaa. ;D
Dom goa' gla'a göteborgarna ska ju vinna elitserien iår tippas det ju på. Jag hoppas på Frölunda - LHC i final. Ngn med annat förslag? :)

-Man Utd ligger ju inte så bra till i tabellen just nu. Fast dom har å andra sidan en match mindre spelad än de flesta.

-O så bra som det går i Paralympics för Sverige i jämnförelse med OS och med tanke på hur lite uppmärksamhet Paralympics får i media så borde vi handikappa alla Sveriges idrottare. Då kanske vi kunde få lite medaljer. så inte bara dom med handikapp ska dra in Sveriges medaljer. Go Paralympics.

-
På söndagen den 21 september smäller det i Vadstena sporthall. Nämnligen så har Vadstenas stolthet; VADSTENA HANDBOLLSFÖRENINGS FLICKOR 92-93 seripremiär klockan 16.30 . Missa inte det! :D



en massa pussar
lisa
Kommentarer
Postat av: morris

Lysande förslag att handikappa idrottare. Det är egentligen inte bara idrottare som behöver handikappas, det behövs lite varstans.

2008-09-15 @ 21:40:37

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback