Mina gymnasietankar... Mer elr mindre genomtänkta

Hallo gott folk! :)
Idag har vi haft en slapp o bra dag. Började halv 10, o gick först till Birgitta College. Helt ok skola skulle jag tro. Var ju bättre än vad jag hade för mej iaf. (Y) Men njaa, gå där vet jag inte. :P
Sen 1,5 timmes lunch sen besök på Vadstena Gymnasiet. Tyvärr inget för mej det heller tror jag. Inte riktigt min typ av skola.

O ju mer man lyssnar på desstomer förvirrad blir man ju ... Som idag snackade en av grabbsen i klassen om, eller han svara på frågan om vad han gör när han är 25, så då skulle han hålla på med hockey. Det fattar jag, för killen i fråga är sjukt duktig. O det han SYO gubben på BC svarade då, men vad händer med dej då då när korsbandet (som exempel alltså) har gått av? O njae det hade han ju inge direkt svar på. För skador o annat kan man ju inte direkt bestämma över, visst, förebygga så gott man kan. Men är oturen framme så är den..
 O det hade han SYOn ju helt rätt i, med det menade han ju att man ska se till att man går ngt annat OCH satsar på skolan även om man ska gå idrottsinriktning.  + det att man skulle se till o hamna i en Elitsatsning från början.
Det får en ju att tänka en gång till liksom. Då kanske det är Jönköping man ska söka då då. Det är ju samma program som i Linköping bara det att i Jönköping är det ju Johan Pettersson som är tränar. Fatta o bara träffa honom till o börja med. :O Det skulle vara stort, mkt stort.
Även fast jag måste flytta då så kan det ju vara så att det är värt det, OM man kommer in, för man skulle ju lära sig så otroligt mkt där. Som tex i tvåan, är man en av de 25 bästa då, då får man åka på träningsläger i Kiel. Fatta bara. :O KIEL, det skulle ju vara ngt som lockar en att träna som en jävla galning iaf. O i trean där så får dom 25 bästa ha sin APU som handbollsproffs. Det är ju också ngt att satsa mot. Så man skulle ju kunna söka, o åka dit o provspela iaf. Det tar man ju ingen skada av...
Fast sen beror det på hur det kommer att gå i säsongen nu. Går det skit så vet ja inte. Men går det bra så kan man ju åka dit o visa upp sej med självförtroende iaf. O kommer jag inte in där så finns ju Linköping kvar ändå.
Känns faktiskt som att John Bauer är bra iaf. Inte för att jag vet ngn som har gått där elr ngt sånt. Men jag har fastnat lite för mindre friskolor iaf. Det tkr jag verkar bra o gå på en lite mindre skola o så. 

Neje, nog om mina funderingar, tror jag ska gå ner o värma en Pan Pizza alternativt en pirog. Sånt som märks. :)

puss!

O sålänge kommer ett idolklipp med en kanonbra kille.
Erik Ljung, 22år, från Karlstad - I'm yours 



Sen tjejen som är helt otrolig.
Anna Bergendahl, 16 år, från Nyköping - Have a Heart
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback