Söndag.

Hallo. :)
Fick just veta att Sara klarade moppeteorin så imorrn ska hon och jag åka till skoaln tsm. ;) Tufft!

Match igår då. Haha, jag satt på bänken i 60 min, men jag är rätt nöjd med det måste jag säga. Vet inte om jag hade viljat spela när det var så fruktansvärt jämnt. Inspringet var nog för mina nerver, hahaha.
Nummer 27, Lisa Holmström. OMG sgr jag bara...

Men idag, då äre spela som gäller. Annars lär jag bli sur. :)


Tillsist:
- Lisa är nu facebookare. Hahahaha.
- Frölunda fick däng av LHC på hemmaplan med 1-2. No good... Får väl trösta mej med att det är Frölunda och just LHC jag gillar mest i Elitserien.

Men bäst av allt:

- Rögle spöa Färjestad rejält med 4-1 hemma i Lindab Arena. Mkt bra. (Y)

Lär väl återkomma.

puss
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback