Mitt sötaste leende ever. XD nooot ;)

Heeey.

Idag är det ju onsdag. O eftersom det är temavecka så hade vi temadag. Yeah right, konstigt eller hur. :)

Dagen idag handlade mest om gymnasieval o jag tror nästen jag vet vad jag ska gå. Nämnligten Samhäll-Idrott med specialidrott handboll på John Bauer i Linköping. :) Känns som att det är ngt som skulle vara rätt kul. Sen att jag kanske måste flytta då känns ju mindre lockande... Sara tkr att vi ska bo ihop för hon är mörkrädd o vill inte sova själv. ;) Sweet elr hur. ;) Men vi får ju se hur det hela blir. Känner mej enormt pressad vad det gäller o välja nu. Allt kommer liksom på en och det är nu, 15 år gammal, man ska ta beslutet om vad man vill göra i sitt liv. Okej, överreagerande, men ändå. Ni fattar grejen.. Men somsagt, det löser sej alltid. Som tur är. :)

Träningsmatch med teamet i Mantorp idag då. :) Gick la sådär, försvaret var stundtals riktigt bra. Så länge vi snackade. Anfallet var väl typ inget anfall alls, utan mer individuella prestetioner, vissa bättre än andra. ;)
Men tjejer. En helt okej första match med nytt ihopblandat lag. (Y)



pussgonatt <3

                                        

Lisa, i söt reklam om superunderställ, droger & fejksmile. XD
Becauce your'e worth it. :)
Kommentarer
Postat av: Mams

Sött hörru !!


Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback