Min vecka ;O

Medans jag tänker kan jag ju lika gärna skriva om vad jag gjort sen sist. (I)

Onsdag. Var ju och skrev upp för traktorkortet. Kändes som att vara påväg till sin avrättning... O stämningen väl där var väl inte heller på topp direkt. Men jag klarade det iaf så nu får jag köra La Baby i stan. (Y) Det är nice.

Torsdag. Började dagen på topp genom att inte få igång moppen.. :S Men det gick sen. Hade idrott o fick 7+10 poäng på kula & kast. Sen hade jag TFM o fortsatte mitt gener, DNA o klonings fördjupning. Riktigt intressant måste jag säga!
Senare på kvällen blev det o träna 2 timmar. Med orangea bollar. ;o Gick ju inte asbra, börjar bli för van med klistret nudå.. Sen så blev det match mot damerna. Vi lyckades göra 2 st mål på en halvtimme. (Y) O båda var av en viss Carolin. (Y)

Fredag. Hade slappisdagen. Bild i två timmar - matte - lunch - och idrott. Fick 7+5 poäng på spjut o kula. Har sammanlagt 35 p nu. :P
Sen på kvällen var mormor o morfar här och gratulerade far min. Smörgås tårta och plommonaj. Jag sgr bara, gött!

O idag har jag inte gjort ngnting direkt. Spelat Fifa. Råkade tyvär sälja Nani då. :S Inte bra. Men som tur var har vi inget minneskort så det sparas inte ändå. *pustar ut* Sen så har jag ju såklart åkt lite moppe. O det kanske jag ska göra snart igen. Det är grymt kul!

Imorrn blir det att tsm med Carro och damlaget åka till Nyköping o förhoppningsvis få lira lite boll. Elr ja, damerna ska spela träningsmatch o förhoppningsvis får väl jag också spela lite. Kul ska det ju bli iaf. (Y)

Nee, nu ska jag researcha vidare.

pussar
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback