lördag 20 september :)

Gomorrn, elr ngt. :)
Just nu sitter jag o lyssnar på Coldplay, Viva la vida..
No ideas om vad jag ska skriva, men men. Det löser sej väl.

Ikväll är det tydligen match, LHC - Frölunda. Nog borde väl Frölunda kunna ta sin första seger hemma i Skandinavium mot just LHC. Hoppas går ju altid i vilket fall. :)

Sen så har vi Uniteds möte mot Chelsea imorrn kl 15.00 borta på Stamford Bridge. Utd ligger just nu på en 14:e plats i tabellen med bara tre gjorda mål på TRE metcher. :O Vilket ju är sådär med tank på förra säsongen. (premier league + champions league titel) Aja, Ronaldo - Tevez - Nani. Där har vi framtiden, o kanske lite van Der Sar också.

Nehepp, nu ska jag hänga med mor min till affären o köpa lite lunch.

puss. :)

Aa juste ngn som kan hjälpa mej! Går o nynnar på en låt som jag inte kommer ihåg vad den heter. Kan bara lite text o det är såhär:
Today it's gonna be the day .................. wanna be back to you. About you now.
Typ.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback