Mercredi, wednesday, lill-lördag..

Jaa, kärt bara har många namn och visst är det veckans mittendag onsdag vi snackar om. Idag är det onsdag. (;

Gott folk!

Hallå :D
Igår satt jag uppe till halv ett och skrev historiaprov, så idag är jag lite trött. (a) Vad lär sig Lisa av detta? Jo, att inte vara så förbannat korkad och skjuta upp allt. Har hört att allt man kan göra idag ska man inte skjuta upp till morgondagen. O stämmer det? Som fan... Men eftersom jag är helt världelös på det  så har jag nog aldrig i mitt liv lyckats än.. ^^ Menmen, nån gång måste ju vara den första. (;

Just nu sitter jag och lyssnar på en av alla gamlagamla låtar jag har börjat gilla.
Självklart snackar vi ABBA här, o inte vilken låt som helst, utan DOES YOUR MOTHER KNOW. Jag tycker den är braaaa. (a) Främst eftersom att Robin sjöng den, hade han inte gjort det hade jag ju nämnligen kanske inte hört den nångång? Så det tackar vi Idol Robin för..
O på tal om Idol så har jag blivit Idolnörd. Har nog aldrig varit det direkt förrut. Men iår serrni, då har jag koll. :D Elr koll o koll, men jag har grym koll på det jag vill. Tex att Kevin är grym, Robin är goodiegood, Johan är bättre än va jag nånsin tyckt och att Alice är en liten tuff tjej som är väldigt charmig. Årets Idol top 4 är bra. Väldigt bra.

Idag har jag också tagit ut ett stort skåp från mitt rum, o shit så stort det blev. Riktigt nice. Återstår bara typ 20 - 25 klädesplagg på mitt golv som jag borde göra något åt.. Kanske typ gå ner och lägga skiten i tvättkorgen. Ska försöka komma ihåg det också, sen dammsuga o så. Mitt rum kommer bli asnice, måste bara fixa lite stora kuddar som jag ska ha i min stooooora nya säng som far min skulle hämta nångång nästa vecka. 1 o 20 säng barrrra ;D Ni fattar inte hur jag längtar efter o sträcka ut mej SJÄLV i en jättebred säng, typ 30 cm mer än min gamla. (a)

Imorrn ska jag ha redskapsgymnastik på idrotten och I like. (; Även fast jag inte riktigt är lika smidig som snittet så är det iallafall väldigt kul. :D Spec o klänga runt i ringarna. Då kommer mina gamla förfäders egenskaper fram. I'm a gorilla vet ni ;D

Nu ska jag duscha o sen sova, ha det så bra till jag kommer hit igen.

pussen
Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar; Haha jaha, coolt B) Jomen sen Mamma Mia kom ut på bio så har jag lyssnar på både ABBA-versionerna, och film-versionerna ;D

2008-11-26 @ 21:54:35
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback