Lisa: -Idag med huvvet under armen.. :S

Idag är dagen som Lisa har glömt i stortsett allt, och lite till. Hm, har inte haft huvet med mej alls denhär veckan, kan det kanske bero på att vi är tebaka i skolan? :) Men denhär dagen har varit värst hittils.. Oj oj oj, sgr jag bara.. :)

Dagen började galant, upp tio i åtta o jag börjar tjugo över. Bara det liksom, men jag hann så det gick bra (Y)
Väl första lektionen, franska, ja kliver i genom dörren o min lärare frågar om jag har böckerna hemma?
Ähh, va?
Hm hm. Lisa det jävla puckot har glömt franska böckerna till franska. Men jag hade iaf med mej penna sudd o loggbok, räcker inte det, de måste vara mitt försvar? (a) 
Sen så har väl dagen iof flytit på utan större missöden, jag blev anmäld som ängel på levande julkrubban på julafton i kyrkan, vill jag det då? Nej. Så det var bara o gå o sudda.. ^^
Föreläsningen var bra, fast det bra var Hedvig Lindahl som kom dit. Har väl inte så mkt o säga om den egentligen.. Men det hela handlade väl egentligen om o ha realistiska mål.
Gymmade på idrotten, asnice. :) Det är ju roligt. (a) Får se om de blir på tisdagmorgon kl 8, skulle nog tror det. :) Elr, jag hoppas det. :P
Sen på hela TFM satt jag gabbi & carro o planerade våran lagkväll på lördag, kommer bli riktigt kul kan ja lova. :D Det hade jag ju iof också glömt att vi skulle göra så det kom gabbi o påminde mej om (a)

Men största missen idag, och den tycker jag faktiskt är lite småpinsam. :$ Lisa kollar till på klockan vid typ 18.20.. Inget mer, kollar till igen! Holy shit träningen börjar om 10 min.. Fan va smart! Jag hade glömt att vi hade träning, det är fanimej helt otroligt. Det har aldrig nånsin hänt förrut. XD Elr, glömt den hade jag väl inte egentligen, men bara det att det helt blåstebort. Aja, anländer typ 5-10 min försent o är livrädd att jag ska möta ngn av de andra som var ute o sprang på vägen, men det gjorde jag inte. *pust* Som tur var så kom alex samtidigt som mej så vi gav oss iväg o sprang kilometervarvet själva. Det var ju trevligt iof. :P

Men annars så gick träningen faktiskt ganska så bra idag. :) Jag fick skjuta ganska så mkt. :) Kalla mej bolltrollaren efter den gången jag så fint bowlingkastade in mål på Ström.  Respekt. ;)

Imorn blir det bästa dagen., Fredagar är faktiskt bra dagar.
Information 20 min
Rast 5 min
Bild  2 timmar
Rast 25 min
Matte 45 min
Lunch 1 timme & 5 min
Idrott 1 timme

Låter inte alltför jobbigt va. Ska dessutom klädbada imorrn, fan va nice! :D

vi höres.
puss o gonatt
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback