Idol IMH <3

OHHH MY GOD?!
Sgr bara shiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.

Kvällens idol var verkligen nåt utöver det vanliga. Jag njöt i stortsett varje sekund idag. Idag var det underhållning  på hög nivå o en jävla massa bra idoler & låtar! :D

Det var väl bara 2 stycken som inte nådde upp till de andras nivå.
Lars, jag klarar inte av människan! Det är något med honom som gör att jag kan inte i min fullaste fantasi kan tänka mej honom som artist, eller som underhållare överhuvudtaget. Han är bara för mycket och dessutom sjukt töntig. UT UT UT!
Anna, tyvärr är ju då inte rock hennes grej. Tyckte ändå att honom gjorde det bra, men somsagt inte upp till resten av startfältets nivå.
Robin E har jag aldrig heller tyckte om, och det gör jag inte nu heller. Man han var iaf rätt ok. :P 
Johan, hmm, kan säga att jag chckades lätt, nee de gjorde jag inte, för jag visste ju innan att han skulle sjunga Poison, o var ganska säker på att det skulle bli hans bästa framträdande nånsin. Det blev det ju också, jag trodde aldrig att jag skulle kunna säga det men... Johan var bra.
Alice sen, Heaven is on fire, ja det var den. Alice var grym. Trodde innan hon skulle sjunga att njaa, det blir väl, nåt vanligt? Men hade jag fel. Som fan. Det var väldigt mycket över mina förväntningar.
Sen då till killarna som fick mej mest "förtrollad" eller va man säger.
Kevin, har aldrig heller varit min favorit eller någon som jag tyckte direkt om. Living on a prayer, otroligt bra! Kan bara säga: Helt klart BÄST i kväll.
Tätt följd av snyggsnyggingen-som-var-ännu-snyggare-än-vanligt o sjöng betydligt bättre än vanligt. Robin B! Vilka framsteg, med ALLT. Ojojoj... (a)

Det här bådar gott inför nästa avsnitt.
Som ju tyvärr inte kommer vara rock. Hade gärna sett ett till rocktema, eller två, eller tio, eller varför inte göra ROCK IDOL?

O ikväll kan jag säga att jag har röstat första gången i år. Vem rösten fick äran att smsas till? Det får ni allt gissa. :D

Jag tror nog tyvär att Anna lämnar ikväll. :(
Hellre Lars, men det finns säkert en massa konstiga knarkar folk som röstar på hnm... :s

Puss så återkommer jag nog sen :*
Kommentarer
Postat av: Matilda

Det du skrev första stycket, jag håller med dig till 100% ! Alla var ju så himla bra, alla hade så himla bra låtar och uppträdanden! Tror rocktemat är det bästa jag har sett (;

2008-11-10 @ 16:13:54
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback