Get a life lisa :'D

Tjo gott folk. :)


Min blogg borde byta namn till varannandagbloggen.se , eller hur :D' (stavas varannan dag verkligen så? :S)

Luciaträningen igår gick la helt ok. Förbannat svårt me sådär höga toner, det jag sjunger i vanliga fall är ju liksom när jag är SJÄLV vid datorn i mitt rum, eller på sin höjd när min syster är här i irriterar mej. HAHA. Ok då, Singstar också, men det räknas knappt för då behöver man ju inte ens sjunga för o få höga poäng. ;D Bara nynnamed lite ;D
Men det ska la gå o lyssna på luciatåget även i år. Det är jag säker på, det finns ju iaf nåra som kan sjunga med. ;D

Juste, jag har studiedag idag. :D Göööööööööööööött!
O den tillbringar jag ju för tillfället framför datorn, lyssnar på Darin :$, irriterar mej på att mitt skrivbord är stökigt och funderar på om ja ska söka mej till spel.se i jakt på nå kul tidsfördriv. Igår hittade jag ett spel som man ska sälja saft på. :D Spelade det skit länge, tror jag spelade tre månader i speltid. Det gick asbra o jag försökte verkligen spara det för o fortsätta idag. Men gick det? NEJ! O vart jag sur då? Om jag blev, va nära o tjuta (neej det var jag inte, men man måste ju överdriva lite för de låter bättre då! :S)! Jag skulle ju bli lemonade-miljonär på ngn Beach i typ USA i spelet. :/ Jag hade faktiskt nästan precis råd med en extra fin försäljningsvagn (a)

Fan Lisa. Get a life.

Men Darin feat. Kat De Luna med Breathing you love är (jag har svårt o säga det ;)) faktiskt bra. :D

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback