En alldeles vanlig tisdag.

Hallo :)

Nu vare la ett tag sen igen.. ^^ Att jag aldrig kan komma ihåg la blogg. (a)
Dagen idag har iaf varit trevlig. Började med sovmorron imorse, gött!
Sen franska o då hade vi vikarien Ingo-Flamingo (neej han heter inte det, men en annan nia hitta på de namnet o ja tkr det är så kul xD) o kollade på film, sen hade vi livsstil o det är så kul! Idag körde jag mattrugby, som alltid annars o de gick ju ganska bra. (Y)
Förrutom att min rumpa numera är halvtförlamat. Hmm, ja slog verkligen i, som resultat av en hockeytackling av Calle.. Kan säga att det tog rätt bra, för jag har ju sydda hhummelpilar på mina shorts o det såg man märke av p¨å mitt lår. Hur fan det nu gick till vet jag inte men.. :P Han ska få hämd på tisdag om han inte fegar ur då. Hahaha ;) Ska försöka få över lite fler killar från innebandyn för det är mkt roligare när killarna är med. Det går lite vildare till då kan man säga. (a)
Sen vare lunch o engelska.
På engelskan hade jag speech o jag tyckte det gick skitdåligt.. Sen till saken hör att jag kände mej nöjd med det jag gjorde i åttan. När skoldagen är slut träffar jag min engelskalärare och får jättemkt beröm för speechet, och att det var bättre än förra året. WTF, tänkte jag då? Hur i helvete kan ett speech om min prao som jag skrev ihop snabbt runt elva kvällen före bli bättre än ett om Kiel & Karabtic som jag säkert förberedde 2 veckor. Hmmmmm ????? Men jaja, det är hon som sätter betygen så. ^^

Sen så har jag haft kemi o fysik också. Sådärkul kan ja säga.

Imorrn är det andra luciaträningen också, första var igår o det gick la helt ok. Jag ska tydligen vara första stämma o endel där är väldigt väldigt högt, menmen. Ska tydligen också eventuellt sjunga en vers med en kompis själva. Okeeeeej??? Hur ska jag halvt tondöv klara av det. Det är något istortsett helt obegripligt, men det ordnar sej väl antar jag? Jag kanske svimmar, ramlar o slår i huvudet o får hjärnskakning efter sista övningen, o då är det problemet ur vägen. Postitivt lisa, positivt. :D

Va ja ska göra just nu vet jag inte riktigt.. Men om en timme typ äre träning. Sena träningar är både dåligt o bra. Menmen, handboll så. :)

pussokram!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback